Thursday, February 19, 2009

What a Wonderful Morning...

What a wonderful day, zip a dee do daaaaaaaa zip a de aaaaaay. (Is that how it goes? I never know when it's just sounds and not "real" words)

This is what I keep telling myself anyway.

As I sit in my car.


On the side of the road.



Very close to the pothole I hit that blew a hole in my tire.

Yay!



Please let the tow truck come fast.

And please let it just be the tire that needs replacing.

You gotta love life.

And the people that don't lock their internet so that I have something to do while I wait!

And:

I hate my car.

In fact later, I will post as to why I hate this car. In depth. Because I just feel like it.



**Update: It is ONLY the tire! I should be on my way soon!

19 comments:

Mighty M said...

Yikes - hope you are back on the road soon!

angi_b72 said...

oh that so sucks!!! I am glad you are taking it so well though~ lol

Cindy said...

Ugh, that really stinks! Here's hoping that you get it fixed, it is just the tire, and your day gets better! Maybe a call from Mr. S. would perk you up.

Krystyn said...

Yay for mooching free net.

Sorry about your tire. That really stinks.

But, I love your attitude (even if you are being sarcastic)!

Lisa said...

Sorry. Yeah for free internet though!

Lisa

April said...

I hope your day gets better!

American in Norway said...

Gott love that you can blog while sitting with a flat tire... Hope you have a good day anyway..

Tranquility said...

Whew - thank goodness it should just be a quick fix!
I love that you managed to get an internet signal while sitting on the side of th eroad - what great luck!!!

Anonymous said...

you would blow a tire from a pot hole! that car is evil!! love you!

Kerri said...

Well congratulations on your flat tire!

Carla said...

Hooray for real bumps on the road . . . after all you are living life on the road less traveled. okay super cheezy but had to do it.

marina said...

that is awful about your tire ..
I hope you have a nice day after you get it fixs. ") marina

Young Momma said...

I'm all for stealing internet!! Yay for it only being the tire and you being safe! Pot holes suck!!!

AndreaLeigh said...

I'm glad that if this had to happen, it was only the tire. and that you are safe!!

JSue said...

There's a commercial in this story somewhere...internet stealing, flat tire, AAA...someone has got to pick this up!!

Michele said...

Jeez...that sucks. Can't wait to hear the car story!

Hugz,
Michele

Yaya said...

Oh Yuck! What the heck? Can't you ever catch a break?

LadyFi said...

Thank goodness it's only a tyre.

Just want to say that you are such a strong woman - I can't believe everything you're going through with Mr S.

Brasil is a wonderful country - don't hesitate to move. The people too are lovely (and yes, I know they have lots of problems..) But do check on the visa situation. Sometimes you have to apply for a long-term visa from your home country -otherwise you may end up being deported!! (Just like my sis-in-law from England because she applied for the wrong visa back home in Australia.)

Kelli @ writing the waves said...

You are so funny posting in your car. haha! At least you are using your time wisely. :)